Mukana tiimissä

23.1.18

Tressiä - valmistuminen lähestyy

Hei.

Nyt on ollut niin paljon koulujuttuja et en vain ole ehtinyt blogin pariin. Sain viimeviikola vihdoin sovittua virallisesti työssäoppimis paikat ja nyt on sopimukset kirjotettu ja viiminen kirjallinen isompi tehträvä tekeillä. 

Lauantaina oltiin kuuden hengen voimin myymässä satakunnan leipomoyhdistyksen ponsoroimia leipiä porin puuvillassa.

Mulla alkaa tosiaan työssäoppiminen alkukuusta ja ne loppuu huhtikuun 19 päivä jonka jälkeen mun ei tarvi kun hoitaa paperiasiat kuntoon ja koulun  vaatteet koululle ja sitten vain odotellaan että todistukset tulee.

Juhlat juhlitaan varmaan toukokuun alussa.

Työ hakemuksia on paljon pistetty menee ja toivotaan että johonkin pääsis töihin.

Koulun loputtua toivon että saisin blogia aktiivisemmaksi. Kauheesti haluisin kirjottaa mutta tunnit vuorokaudesta loppuu kesken kun oon ihminen joka nukkuu sen 8-9 tuntii yössä ja jos en sitä saa nukuttuu ni oon tosi väsynyt. 

Työssäoppimis jaksolla mun tarvii herätä viideltä jo kun meen kuudeksi, Mut mä tyykkään mennä aikasin kun pääsee sitten ajoissa kotiin. Toivoin et se tois jo mulle vähän blogille aikaa lisää.

Haltian kanssa on mennyt nyt tosi hyvin. Mä oon päässy jo kans selkään ja mua on nyt kahtena kertana talutettu et saisin luottamusta. Nyt mennään vaan ihan rauhassa. Enään se ei arista satulaa eikä saa siittä mitään kauheeta paniikki kohtausta. Energiaa ponilta löytyy ihan kivasti.

Kanit voi hyvin ja katotaan nyt jos astutetaan iines loppuiikosta oranssilla luppa pojalla. Prinses on kotiutunut tosi hyvin.

Nyt keskitytään vaan siihen et saan koulkun kunnialla loppuu.

Te voisitte kyllä laittaa jotain ideoita mistä haluisitte että kirjottaisin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tallin vaihto

Hei. Tässä kuukauden aikana on tapahtunut kaiken laisata. Viime kuun lopulla käytiin ypäjällä ja poni oli ekaa kertaa mulkana. Meillä ol...